RISTAAN 2010

Kejohanan Bolasepak Sekolah-Sekolah Rendah/Menengah/Maktab-maktab/Teknikal dan Voksional Kementerian Pendidikan Negara Brunei Darussalam (MOE) 2009





















Kejohanan Bolasepak Sekolah-Sekolah Rendah/Menengah/Maktab-maktab/Teknikal dan Voksional Kementerian Pendidikan Negara Brunei Darussalam 2009 telah diadakan mengikut Zon (Daerah Brunei Muara Sekolah-sekolah Rendah Zon I, IIA, IIB, III dan IV). Setiap Zon dikendalikan oleh sebuah sekolah sebagai tuan rumah serta dipantau dan dianjurkan oleh Jabatan Pendidikan Kokurikulum Kementerian Pendidikan Negara Brunei Darussalam.
Zon IIA diadakan di Padang SUAS, Muara dan selainnya diadakan di Padang Sekolah Sukan Kg. Kiarong Pasar Baru Gadong (Rujuk gambar yang dilampirkan bersama)

Manakala Sekolah-sekolah Menengah/Maktab-maktab/Teknikal dan Voksional Kementerian Pendidikan Negara Brunei Darussalam juga dibahagikan mengikut Zon I, II dan III (Gambar yang disedikan Final Zon II dan Zon III). Semua pegawai-pegawai dan pengadil-pengadil yang terlibat telah diberikan cenderahati sebagai kenangan yang disampaikan oleh YM Awang Ali bin Haji Ismail.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan