RISTAAN 2010

Futsal 2009




Perlawanan Futsal antara pengadil-pengadil telah diadakan, yang mana pengadil-pengadil telah dibahagikan kepada 4 buah pasukan (nama-nama pasukan Negara/negeri di kepulauan Borneo) iaitu Brunei Darussalam, Sabah, Sarawak dan Kalimantan. Setiap pemain diundi ke Pasukan masing-masing mengikut kecekapan individu.

Pasukan Brunei Darussalam telah menjuarai perlawanan tersebut, Pasukan Sabah naib johan, Sarawak tempat ketiga dan Pasukan Kalimantan tempat keempat.

Pasukan Kalimantan menang 2 kali tetapi kalah diperlawanan terakhir menyebabkan mereka jatuh ditempat keempat. Pasukan tersebut hanya memerlukan seri sahaja tetapi apakan daya bola itu bulat dan juga seperti yang nyatakan oleh Pengurus pasukan mereka (Haji Habib) memberi CAN BIAR TIA DIORANG JUARA indakan katani saja tahun-tahun ................ Sudah atu!!! Ulur dulu.......

Futsal tournement was held amoungs the Referees. There are divided into 4 groups. The team's names are Brunei Darussalam, Sabah, Serawak and Kalimantan (States in the Borneo Island).

Winner Brunei Ds, runner-up Sabah and third Sarawak. Will done and C U 2010 for World Cup....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan