RISTAAN 2010

“walkathon” Riadah Hijrah pada 3 Muharram 1431 Hijrah bersamaan 20 Disember 2009
















Straching and Warm-up by Pg Norazman




































Doa Selamat Dipimpin oleh Mohd. Khiri





Sempena sambutan awal tahun Hijrah 1431, ahli Jawatankuasa Persatuan Pengadil Bolsasepak Daerah Brunei dan Muara (PPBDBM) mengadakan aktiviti “walkathon” Riadah Hijrah pada 3 Muharram 1431 Hijrah bersamaan 20 Disember 2009 jam 7.30 pagi yang antara lain bertujuan menyemarakkan lagi suasana sambutan berkenaan.
Ia juga diharapkan dapat mengeratkan ukhuwah silaturahim di kalangan para ahli-ahlinya ini di samping menanamkan semangat bekerjasama saling bantu membantu diantara satu dengan yang lain .
Turut hadir turun padang memeriahkan Riadah Hijrah ialah Yang Dipertua, Naib-Naib Yang Dipertua Persatuan Pengadil Bolasepak Daerah Brunei dan Muara. Ianya juga disertai oleh Yang Dipertuan, Naib Yang Dipertua I serta Setiausaha Agung Persatuan Pengadil Bolasepak Negara Brunei Darussalam,
Aktiviti yang diadakan hari ini ialah disertai oleh kira-kira 23 peserta yang bermula dan berakhir di Padang dan Belapan, Stadium Negara Hasanal Bolkiah, Berakas.
Acara dimulakan dengan membuat pemanas badan dan berakhir dengan doa selamat serta jamuan.

Around 23 referees joined in the "Riadah Hijrah" walkathon on 3rd Muharram 1431 Hijrah / 20th Disember 2009 started at 7.30 am, organised by Football Referees Assosition of Brunei Muara District.

Among the participants were Presedent, Deputy and General Secretary Football Referees Assosition of Brunei Muara District.
Also participating in the event were Presedent, Deputy Presedent I and General Secretary Football Referees Assosition of Negara Brunei Darussalam
The event began with straching and a warm-up session then ended with a mass dawn prayer.
Among the objectives of the event were to commemorate the new Hijrah 1431, to strengthen ties among officers, to instil the spirit of teamwork and to assist the less fortunate.